Wikia

Winterstorm Ashild Connor van den Kasteele
Persoonlijke informatie
Naam Winterstorm Ashild Connor van den Kasteele
IG-naam Winterstorm
Geboortestad Doornenburg
Geboorteland Gelre

Winterstorm Ashild Connor van den Kasteele woont in Heusden, Holland samen met haar man Onpc Thomas van Appoldro Connor. Samen hebben ze drie kinderen wijlen Fye Megamouseje en de tweeling An Mathilde en Liquido Isabella. Ze draagt de titel Dame van Nieuwland door haar vazalschap aan Graaf Silvain de Ligne en door haar huwelijk met Onpc is ze ook Dame van Zaltbommel en Zegwaert.

Jeugd in GelreEdit

Winterstorm werd geboren als Winterstorm Ashild van den Kasteele van Doornen in het kleine dorpje Doornenburg, Gelre. Haar ouders zijn Aswin Theodorus van den Kasteele en Catharijne Fye van Doornen. Haar jeugd heeft ze doorgebracht op de grote boerderij van haar ouders met haar vier broers en zusje, haar opa en oma woonden bij ze in. Van haar oma heeft ze een heleboel geleerd over kruiden en de krachten daarvan, terwijl haar opa haar leerde lezen en schrijven. Maar in haar tienerjaren begon het te kriebelen en besloot ze naar het westen te trekken. Ze kwam terecht in het rustieke dorpje Heusden.

Het leven in HollandEdit

Sinds het moment dat Winter in Heusden woont komt haar leven in een stroomversnelling terecht. Ze ontmoet een heleboel leuke mensen waaronder Onpc Thomas van Appoldro Connor.